Tuesday 9 August 2011

mymonster lovesss

Assalamualaikum .... (better korang jawab)
yeaaahhh !! sitting infront my beloved lappy and start update blog :)
haihh actually xtau nak tulis ape tp tgan dah gatal merenyam nak menaip . eh fyi , dah lame aku ter tanya2 . antara LAKI VS GADIS , mane lg pandai + rajin ?? hmmm lets answer the question .

Now begins with my opinion dari sudut sbgai seorang jejaka :)
laki ni pandai lah jgk tp pemalas ya amat . haihh ! tp pemalas diorang pun still ade yg pandai . Sebagai contoh bdk 4 .... yg bernama sekian2 . woww pandai gila kan . okayokay , aku amek contoh lain . bdk class aku . ishh pemalas sangat (lelaki sahaja) . tapi dorang pandai . kalau xpndai xkan la dpt msk class science stream tuu kan . Tapi kalau yg pemalas + kurang usaha tuu xtau na ckp ape lah kan . tuu hak dorang . cikgu dah jln kan tugas mereka , so depends to us nak usaha or tak . this is some advice utk jejaka yg xnak brusaha tuu . fyi gadis skang nak yg berkerjaya je tau ! so kalau korg dah main2 time skola mcm mne nak dpt kerja bgus . actually bkn lah aku mksud kan gadis ni mata duitan . its for our future . so tepuk dada tny lah hati :)

Okay now opinion dari sudut sbagai seorg gadis :)
yg ni sng skit na explain sbb aku pun perempuan jgk . tapi xsemua perempuan prangai mereka sama ye . kalau jnis yg mcm aku ni , haihhh gila pemalas . homework suka sngt bertangguh . tp skang dah mnyesal skit dah (sikit je) . sebab dah xlarat nak tmpung makin bnyk keje skola . so , the conclusion is , aku ni sama je lah prangai mcm laki kn . haha :) tapi ade jugak perempuan yg tersangat lah rajin . haihh xbosan ke hidup dorg kalau hari2 blaja ? tp bgus lah , pandai kannnn . haa ni plak advice aku tok perempuan . xpayah lah blaja tinggi2 , da kawen ddk dapur jgk . hahaha :) xdelah jokejoke . now perempuan ngan laki dah same je , due2 bley blaja tinggi2 bkn mcm org zaman dlu . so perempuan , korang perlu buktikan yg korg lagi pandai . skang pun purata perempuan kat universiti lagi rmai dari lelaki . GOODJOB :) sory lah laki , korang loser .

its no matter korang amek subject ape skalipun . pure science , science acount , acount , multimedia , perdagangan or tasawwur skalipun . if korang ade niat nak blaja . korang boley je berjaya . nak 9A+ ? hello dalam tgan je lah . as simple as ABC . tapi ade syarat lah kn . kena lah usaha lebih . soo GOODLUCK for SPM batch 2012 .

No comments:

Post a Comment